[MultiWriter] Download

MultiWriter is een nieuwe HTML-editor in samenwerking met a-sites.nl en MyBlogSite.nl
Ontwikkeling van Multiwriter, je kunt MultiWriter hier ook downloaden.
Plaats reactie
andries
Moderator
Contacteer:

[MultiWriter] Download

Bericht door andries » 24 aug 2010, 15:07

MultiWriter is een HTML-editor die nog in ontwikkeling is.
De basis werd ontwikkeld door A-sites, maar nu wordt het samen gedaan met de leden van het forum van myblogsite.nl.

Afbeelding MultiWriter, onder Windows 7:
Afbeelding

De laatste versie van het programma is altijd te downloaden via onderstaande link:
http://www.myblogsite.nl//MultiWriter.zip

Voordat je dit programma wilt installeren, moet je eerst het volgende programma van microsoft geïnstalleerd hebben:
http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en

Ook kan er Feedback verzonden worden binnen het programma zelf, zo kunnen je tips geven, bugs melden en functies die je mist doorgeven.

Bekende bugs
00. Wanneer je het programma start, krijg je een melding dat hij een configuratiebestand niet kan inlezen.
Dit is een bestand van het programma zelf waar settings die je aanpast opgeslagen worden, alleen werkt dit nog niet naar behoren. Wanneer je gewoon op ok klikt start het programma en kun je er gebruik van maken.

01. Documenten kunnen nog niet worden opgeslagen.

02. Het is nog niet mogelijk om documenten te printen.

03. Het kiezen van een standaard browser.

admin
Oprichter
Contacteer:

Re: [MultiWriter] Download

Bericht door admin » 25 aug 2010, 12:32

De software is nog volop in ontwikkeling, onze huidige versie is momenteel: '0.5 Beta' dit betekent dat het programma nog fouten kan bevatten. Zowel a-sites.nl als MyBlogSite.nl zullen hun uiterste best doen om zoveel mogelijk fouten te voorkomen.

Wij horen het graag als u een bug (fout) ontdekt, wij zullen deze fout dan zo snel mogelijk oplossen.

admin
Oprichter
Contacteer:

Bericht door admin » 25 aug 2010, 12:37

Mocht je fouten (bugs) ontdekken dan kun je deze melden via de feedback knoppen in het programma zelf.
Deze zijn te vinden onder help > Verzend feedback.
Er opent zich dan een venster, de bovenste type je het onderwerp. en daaronder een omschrijving van de bug.

Huidige bugs die bekend zijn:
- Foutmelding tijdens het opstarten van MultiWriter, 'Foutje bij het inlezen van configuratiebestand'.
Melding verhelpen
Klik op: 'Ok' en MultiWriter zou gewoon opstarten zoals het hoort.

tim1204
Beheerder

Bericht door tim1204 » 23 nov 2010, 18:49

lol ziet er goed uit:) ik zie dat het programma in een van de programma's van Visual studio's in gemaakt. zou het mogelijk zijn de project map te krijgen? vind het wel interessant te zijn welke scripts erachter zitten.
ik heb zelf al enige ervaring namelijk met Visual Basic.
als je maar lol hebt
life is full of nice stuff

andries
Moderator
Contacteer:

Bericht door andries » 23 nov 2010, 19:21

Zie het multiwriter ontwikkeltopic staat de source ;) kun je helpen mee ontwikkelen staan in dat topic ook nog een aantal bugs dacht ik. Zelf heb ik er helaas momenteel erg weinig tijd voor

DiWolff
Contacteer:

Bericht door DiWolff » 24 nov 2010, 15:04

Ik heb zelf ook weinig tijd om me te richten noch op MultiWriter als mijn eigen extentie voor MultiWriter. Heb het druk met school en met webgerelateerde projecten... Dat heeft bij mij toch een hogere prioriteit dan VB/software programming
Met vriendelijke groet,
Dick Wolff

-----
http://www.dickwolff.nl
http://www.aquatrad.com

Vanaf nu online!
wwih.nl - Welke week is het?
Meer informatie? Klik hier!
Huidige versie: 1.2

Mij volgen omtrend mijn DIY-projecten?
Klik dan hier en lees mee!!

admin
Oprichter
Contacteer:

Bericht door admin » 24 nov 2010, 17:00

tim1204 schreef:lol ziet er goed uit:) ik zie dat het programma in een van de programma's van Visual studio's in gemaakt. zou het mogelijk zijn de project map te krijgen? vind het wel interessant te zijn welke scripts erachter zitten.
ik heb zelf al enige ervaring namelijk met Visual Basic.
andries schreef:Zie het multiwriter ontwikkeltopic staat de source ;) kun je helpen mee ontwikkelen staan in dat topic ook nog een aantal bugs dacht ik. Zelf heb ik er helaas momenteel erg weinig tijd voor
DiWolff schreef:Ik heb zelf ook weinig tijd om me te richten noch op MultiWriter als mijn eigen extentie voor MultiWriter. Heb het druk met school en met webgerelateerde projecten... Dat heeft bij mij toch een hogere prioriteit dan VB/software programming
Iedereen heeft het op dit moment erg druk, op het VMBO vond ik het al best druk met huiswerk, maar op het MBO moet ik mij helemaal een slag in de ronde werken.
En zeker nu met Sinterklaas is het helemaal druk.
Maar ik vind het nog altijd een leuke HTML editor om te gebruiken.

Joep (admin)

Plaats reactie