Blog informatie en vragen

Heb je problemen met het installeren of updaten van wordpress, plaats hier je vraag!
Rinus

Blog informatie en vragen

Berichtdoor Rinus » 03 mei 2013, 20:43

Hallo allemaal.
    Ik heb een vraag. Ik wil graag een groepsblog maken. Eentje waar k met mijn collega’s vrolijke berichten op kan zetten. In ons bedrijf zijn op het moment veel positieve dingen aan de hand. En die wil ik graag delen met de medewerkers in de binnen en buitendienst. Het blog hoeft niet openbaar te zijn, maar wel laagdrempelig voor mijn collega’s. Ook wil ik dat mijn collega’s onderwerpen kunnen starten. Aanloggen met een mobiel is wel een vereiste. Nederlandstalig zou ook te gek zijn. Nu heb ik bij wordpress.com een blog gestart, maar dat is niet bepaald laagdrempelig.
    Heeft iemand een idee hoe en waar ik informatie of een host kan vinden om dit op te zetten.?
    Meer info geef Ik graag als het nodig is

Alvast bedankt voor het lezen
    Rinus

admin
Oprichter
Contacteer:

Re: Blog informatie en vragen

Berichtdoor admin » 05 mei 2013, 17:56

Beste Rinus,

Allereerst hartelijk welkom!

Wodpress kan nog wel eens onoverzichtelijk overkomen maar bevat zeker de benodigde functies om met meer mensen te gelijk aan de blog te werken (ook vanaf uw mobiele telefoon).
Op dit moment is Wodpress de enige Nederlandse blogsoftware met bovenstaande vereisten.

Heeft iemand een idee hoe en waar ik informatie of een host kan vinden om dit op te zetten.?

Zelf heb ik een aantal jaren mijn domeinnaam www.myblogsite.nl lopen bij www.webreus.nl een prima bedrijf. Voor 16,98 euro per jaar heeft u een NL-domeinnaam en 300 MB opslagruimte (genoeg voor een blog met een aantal foto' s).

Mocht u meer uitleg willen over bepaalde zaken, twijfel dan niet om te reageren!

Joep