[Firefox] Algemeen

voor alle vragen en informatie over jouw favoriete webbrowser
andries
Moderator
Contacteer:

Re: [Firefox] Algemeen

Bericht door andries » 13 jul 2011, 22:38

Eigenlijk vind ik het jammer dat in de snelheidstesten alleen gekeken wordt naar snelheid van het renderen van javascript etc. Maar dit is bij de meeste browsers tegenwoordig maar een minimaal (lees: niet merkbaar) verschil. Ik zou het zelf ook handiger en veel representatiever vinden als er ook gekeken wordt naar het aantal handigheidjes in de browser die het browsen sneller maken. Bijvoorbeeld dat je als gebruiker minder handelingen moet doen om bepaalde informatie te vinden, etc. Dat soort dingen schele veel meer tijd dan die miliseconden in het laden van pagina's.

DiWolff
Contacteer:

Bericht door DiWolff » 13 jul 2011, 23:00

Sja, dat kan ook gezien worden als dat mensen lui worden XD
Met vriendelijke groet,
Dick Wolff

-----
http://www.dickwolff.nl
http://www.aquatrad.com

Vanaf nu online!
wwih.nl - Welke week is het?
Meer informatie? Klik hier!
Huidige versie: 1.2

Mij volgen omtrend mijn DIY-projecten?
Klik dan hier en lees mee!!

admin
Oprichter
Contacteer:

Bericht door admin » 11 sep 2011, 10:39

andries schreef:Eigenlijk vind ik het jammer dat in de snelheidstesten alleen gekeken wordt naar snelheid van het renderen van javascript etc. Maar dit is bij de meeste browsers tegenwoordig maar een minimaal (lees: niet merkbaar) verschil. Ik zou het zelf ook handiger en veel representatiever vinden als er ook gekeken wordt naar het aantal handigheidjes in de browser die het browsen sneller maken. Bijvoorbeeld dat je als gebruiker minder handelingen moet doen om bepaalde informatie te vinden, etc. Dat soort dingen schele veel meer tijd dan die miliseconden in het laden van pagina's.
Ik ben het daar inderdaad wel mee eens.

Joep (admin)

Plaats reactie