susannekookt.blogspot.nl

susanne
Contacteer:

susannekookt.blogspot.nl

Bericht door susanne »

Hoi Allemaal,

Het afgelopen jaar ben ik druk in de weer geweest met het maken en onderhouden van mijn kookblog. Ik ben al een aantal keer van vormgeving gewisseld en heb de laatste tijd dit concept. Helaas bied blogger wat dat betreft niet de meeste opties en gaat het nog al eens mis wanneer ik iets in de vormgeving verander. Ik ben erg benieuwd naar wat jullie van mijn blog vinden en of jullie nog goede tips voor mij hebben. Top dat jullie mee willen kijken! Alvast bedankt! :-D

Groetjes Susanne

admin
Oprichter
Contacteer:

Re: susannekookt.blogspot.nl

Bericht door admin »

Beste Susanne,

Allereerst hartelijk welkom op dit forum!
Het design van je blog ziet er gewoon strak en modern uit. Geen toeters en bellen dat vind ik altijd wel goed staan!

Ik zie dat je op dit moment een bezoekersteller hebt, zie hieronder:
Bezoekers.png
Bezoekers.png (3.49 KiB) 3841 keer bekeken
Persoonlijk hou ik daar niet zo van, waarom zouden bezoekers moeten weten hoeveel mensen jouw blog bezoeken.

Persoonlijk ben ik dan meer voorstander van Google Analytics, een uitgebreid systeem waarmee je kan zien hoelang mensen op je blog blijven, waar ze vandaan komen en welke browser (Internet Explorer, Mozilla Firefox, enz.) je bezoekers gebruiken.

Blogger.com heeft deze functie al voor geïnstalleerd, zie voor meer uitleg: https://support.google.com/analytics/an ... 9610?hl=nl

Succes en mocht je nog vragen/opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag.

Joep

Plaats reactie