Hallo, ik ben...

Ben je hier voor het eerst.... En wil je even kijken wat er allemaal te doen is op het forum, neem dan even een kijkje bij: 'Welkom'
DiWolff
Contacteer:

Hallo, ik ben...

Bericht door DiWolff »

Naar aanleiding van de opmerking van M@tje dat hij zich nergens kon voorstellen heb ik dit topic maar even opgestart. (Hoop dat de admin er geen problemen mee heeft :mrgreen: )

Dacht dat het voorstellen zo gemakkelijk zou gaan:
- Naam enzovoort
- Hobby's
- Hoe op myblogsite gekomen
- Eventuele andere dingen

Laat ik dan maar van start gaan:

Ik ben Dick Wolff, 17 jaren jong en woonachtig in Oldebroek, een rustgevend, idyllisch dorpje dat ong. 20 km onder Zwolle ligt.
Hobby's zijn voornamelijk computeren, maar houd ook van lezen en af en toe een balletje trappen
Ben op myblogsite gekomen via Andries, een vriend van mij (dezelfde die hier mod is:P)

Verder nog dingen? Vraag maar raak:)
Met vriendelijke groet,
Dick Wolff

-----
http://www.dickwolff.nl
http://www.aquatrad.com

Vanaf nu online!
wwih.nl - Welke week is het?
Meer informatie? Klik hier!
Huidige versie: 1.2

Mij volgen omtrend mijn DIY-projecten?
Klik dan hier en lees mee!!

m@tje

Re: Hallo, ik ben...

Bericht door m@tje »

Dan begin ik maar eens opnieuw :)

Mijn naam is Martien ik ben 33 jaar vader van 2 zoontjes 11 en 2 jaar
Mijn hobby's zijn : lezen , muziek luisteren , gitaar spelen , gamen ( Xbox 360 en pc )
Ik ben bezig mijn kennis op te doen met het maken van websites
Via het forum van Mozbrowser.nl ben ik hier terecht gekomen
Groetjes M@tje :)

andries
Moderator
Contacteer:

Bericht door andries »

Ik heb me ook nog niet voorgesteld, dus zal dat ook maar even doen.

Ten eerste welkom allemaal op dit forum.

Ik ben Andries en op het moment van schrijven een paar weken 17 jaar.
Mijn hobby's zijn vooral website maken, gamen (pc only), muziek luisteren en meerdere dingen met pc's.
Momenteel ben ik vooral bezig met het leren van php en javascript, en ga in September beginnen met HBO opleiding Informatica.
Hoe ik hier gekomen ben weet ik niet meer precies, aangezien dit al een tijdje geleden is.

@m@tje:
Je gebruikt de browser firefox? omdat je hier via Mozbrowser.nl bent gekomen.
Al heeft mozilla natuurlijk meerdere browsers (die iets minder bekend zijn).

m@tje

Bericht door m@tje »

Hoi Andries , ik gebruik Firefox al vanaf haar geboorte :) pas later ondekte ik het forum :Mozbrowser
het verschil met IE was al gelijk goedmerkbaar ( snelheid en de vele add-ons )

Ik ben er altijd erg tevreden mee geweest ( alleen de laatste versie niet zo )

admin
Oprichter
Contacteer:

Bericht door admin »

Nou, dan ga ik mij ook nog maar even voorstellen.

Ik ben nu 17 jaar, maar op 29 september ben ik 18.
Ik ben met MyBlogSite.nl begonnen, toen een vriend van mij (Tim1204) ook een website aan het maken was via Lycos.
Toen wilde ik natuurlijk ook een website hebben. uiteindelijk heb ik toen gekozen voor een website, waar vooral dingen worden uitgelegd over bloggen, maar ook over hoe je een website kan bouwen.
Ik vond het zo leuk om een website te bouwen, dat ik een domeinnaam wilde.
Op zaterdag 29 maart 2008 heb ik de domeinnaam myblogsite.nl aangevraagd. Op de domeinnaam ben ik pas gekomen, toen ik naar http://www.webreus.nl ging om een domeinnaam aan te vragen.

Nou, mijn hobby's zijn: Scouting, Badminton en MyBlogSite.nl natuurlijk.

Joep (admin)

prabu

Bericht door prabu »

Hi,
Ik ben nieuw to dit forum.......

admin
Oprichter
Contacteer:

Bericht door admin »

prabu schreef:Hi,
Ik ben nieuw to dit forum.......
Welkom op het forum!
Als je vragen hebt stel ze dan ook!

Joep (admin)

phuong2020
Contacteer:

Bericht door phuong2020 »

Mijn naam is Cong:
Ik ben een nieuw lid van dit forum. Ik weet dat je op Google zoekt

GamesBx2020
Contacteer:

Bericht door GamesBx2020 »

Hallo iedereen.
Mijn naam is Cong dit jaar ben ik 28 jaar oud

Vandaag zou ik een veelgebruikt en bloeiend webspel willen aanbevelen. yorg3 online, shellshock-spellen in GamesBX bevatten veel gratis online actiespellen, puzzelspellen, racegames en vele andere. Het verzamelt de beste games ter wereld met de .io- en html5-formaten die elke dag worden bijgewerkt. Gebruiksgemak is het eerste dat moet worden vermeld. Het is zeer geschikt voor diegenen die van eenvoudige en gemakkelijk te gebruiken websites houden, waar we live games kunnen spelen met een eenvoudige bediening, samen met een moderne en mooie interface, iedereen heeft het zeker. kan het gebruiken. Het is zo simpel als een citroen persen. Speel games zonder te downloaden, geen opslag, vooral geen kosten, helemaal gratis.
GamesBX is zeer divers in het gamegenre, het ontwikkelt zich ook in de richting van het vergroten van de behoeften van mensen, naarmate de computernetwerk- en technologie-industrie zich blijft ontwikkelen, kan het spel niet ontsnappen aan die spiraal. Van intelligentie, tactiek tot vuurgevechten in rollenspellen, je vindt het hier. Je zult je niet vervelen als je zoals gewoonlijk alleen games speelt. Gamebox hier biedt u een speltype voor meerdere spelers, helpt veel spelers over het hele land en de wereld te verbinden, helpt ons nieuwe vrienden te maken die games met u kunnen spelen, en vergroot de interactiviteit met de gemeenschap. Afgezien van dit aspect, zoals we allemaal weten, zijn online games een populaire vorm van entertainment geworden die door veel mensen wordt gebruikt. Goede online games voor je hersenen. Verhoogd reactievermogen of assertiviteit
Train je hersenen met games. Recente studies uitgevoerd door verschillende bekende wetenschappelijke en onderzoeksinstellingen hebben aangetoond dat het spelen van videogames de levenskwaliteit van mensen met een handicap en geestesziekte kan helpen verbeteren. De hoofdstudie, uitgevoerd aan het Max Planck Human Development Institute en Charité St.Universiteit Hedwig-Krankenhaus in Berlijn, Duitsland, ontdekte dat videostreaming de grijze massa (in feite de grootte van je hersenen) verhoogde en hielp bij het verfijnen van studie en hardwerkende vaardigheden . In termen van leek beïnvloedt het spelen van videogames rechtstreeks de hersengebieden die verantwoordelijk zijn voor geheugen, ruimtelijke oriëntatie, informatieorganisatie en fijne motoriek. Onderzoek versterkt ook de bewering dat, zoals sporten, minstens 30 minuten per dag gamen, je leven kan verbeteren.
Je kunt GamesBX.com bezoeken om het spel te ervaren en plezier te hebben met het spelen van het spel en een fijne dag te hebben.

GamesBx668
Contacteer:

Bericht door GamesBx668 »

Hello everyone, I am Gladys. I am 23 years old. I am an office worker. Today I will show you a way to relieve stress in the office without the medicine I have just found. I am playing mini games at games free games list. There are many types of games for everyone to choose, action, racing, puzzles, girl games or educational games for kids. There are many games for people to choose based on their interests and personalities. During stressful times, I usually spend 5 to 7 minutes playing small games like candy, or candy blocks … Just spend 5 to 7 minutes, everyone will reduce a lot of stress and so can work effectively. Believe me, visit pogo free games to experience exciting things right away.

Plaats reactie